14 Dec 2011

Jom p iCity KL...

Orait.... kali ni cek nak ajak haqpa p iCity kat Shah Alam, KL plak..
Jom layanzzz liplap lampu2 neon
!
!
Tp sebelom tu cek habaq la skit info yg bleh haqpa jdkan panduan no...
iCity ni terletak di Shah Alam, hahaha.. poyos kan...
Klu tak silap cek dlm 45mnt dr pusat bandar KL... agak2 jek ni
Klu tak haqpa ikut jelah map nih.. ada cek letak skali...
Nak masuk 1 keta rm10/- per/entry... so haqpa jgn ilangkan
coz bla nak p masuk tempat2 yg di sequaritykan
haqpa kena tunjuk pas masuk tu taw...
okehla... haqpa layan jelah pemandangan2
yg laplip kat sana tu no...
caliauuuu
!
!
!
Inilah map utk p sana.. harap bleh membantu haqpa na...
Ni penyambut tetamu tuk haqpa yg 1st time p...
Inilah mercu lambang iCity... tgk kat globe tu ada kan... ahaks
Ni antara binatang2 yg dah kena sumpah jadi lampu... kakakaaa
Sama la ngan yg ni kot.. wakakakaa
Yg ni kena jugak... Merak kayangan.. kekeee
Selain binatang... pokok2 pon terkena jugak.. menjadi lampu.. hik3
Hambik ko... tercengang tengok... isk3
Antara umat2 yg p sana... mengganggu view jek.. ngeh3
Wahh... laplip laplip na....
Skali kat bawah dia... penuh ngan org ramai....
Ha... Pokok ada mcm2 kaler.. haq ni merah...
Haq nih kuning la plak..
Hambik ko... biwuuuuuu
Kuda2 pon berlari mencari neon.. wakakakaa
Ni full view pokok yg telah menjadi lampu...
Bachak.... angsa pon kena... (sapa plak la yg sibuk kat tgh2 tu.. kekekee)
Haqpa perasan tak... budak ni selalu ada dlm gambaq kat sini kan... ermmm....
Hoh!!!......... Macam nih la ghupanya bila dah p sini... yuhuuuuuuuuuuu
!
!
!

SEKIAN........ HAHAHAHA....
(gelak senang ati.. lalalallalallalalalla)





4 comments:

  1. makk pon dh smpai kt cni..time bujang2 dlu2,hik3

    ReplyDelete
  2. nnt senang2 p la lagi... dah lain ghupanya... dgr pas kami p dia wat reno plak... mesti lg cantik.. dah upgrade... *wink

    ReplyDelete
  3. a'ah dgr cmtu la..sbb ms p tu xde lg mini zoo tu kan,skrg siap binatang pon de lampu2 :)

    ReplyDelete
  4. PENCINTA FASHIONS / HANDBAGS!
    Jom temui kami di:
    http://www.facebook.com/MrsLadysStylo

    ReplyDelete